Tel.
Op 27 maart 2026, in sporthal Olympia, startten de leerlingen van 5A aan het netbaltornooi.
Samen met de vijfdes van de andere scholen waren we klaar voor deze sportieve krachtmeting.
Onze klas schreef in met 2 meisjesteams en 3 jongensteams.
Elke ploegkapitein motiveerde zijn team uitstekend..
En ja hoor…onze meisjesteams deelden de eerste plaats.
Ook de jongens deden het super : 2 teams met een gedeelde 2de plaats en één team op de 4de plaats. Geweldig!
Het was een sportieve en gezellige voormiddag voor alle teams van De Brug!